Un vermell sobtat

Que et dic que t’aturis. Que no vull! Que paris. No! He dit que prou! Bummmm!

Només recordo aquest breu diàleg entre el semàfor i el meu cervell. Bé, almenys amb la part del meu cervell que menava el cotxe allà on volia anar, que tampoc no me’n recordo. Una discussió com la dels matrimonis vells: “atura’t Josep”, “que no, reina, deixa’m a mi”. Un matrimoni com el que em diuen que tinc amb una tal Montserrat que no para de plorar quan em veu. Em sona una mica, això sí. Més que res, és que em genera un ressò dins meu que, ara per ara, m’angoixa més que no em calma. Per sort, no la deixen estar-s’hi gaire estona. És molt pesadeta, pobra.

Sempre em pregunta que on anava, tan ràpid! I jo què sé, tia! I jo què sé! Si ho sabés, doncs ja seria una altra cosa. Però és que no ho sé, no ho sé, collons! El semàfor en àmbar, en àmbar, en àmbar, i plaf, vermell, quan menys m’ho esperava. I apa, quan em desperto, tubs per aquí, benes per allà, gent que ni conec amb cara de pena, un desgavell!

I tampoc estic tan malament, ara. Ja em comença a sortir pèl al cap després de la rapada que m’han hagut de fer. Ja puc respirar sense el tub al nas. Això sí, deu plorar perquè semblo un animalet, em cago a sobre i he de dur bolquer, quina ràbia. Es veu que ara he d’aprendre a utilitzar els esfínters! No, si quedaré com nou, després de tot.

Pobra dona. M’haurà de recollir i esperar, esperar, esperar a que jo vagi recuperant. Encara que no sé ben bé què és el que he de recuperar. Però s’ha de confiar en els metges, no?

 

1 Comentari (+add yours?)

  1. Carme Fabregat
    Feb 18, 2016 @ 12:18:59

    Buf, Lauriiiiii!!! Ets tremenda! ❤C.

    El dia 18 de febrer de 2016, 11:07, “Lestètica del clàxon” ha escrit:

    > Laura Mencía posted: “Que et dic que t’aturis. Que no vull! Que paris. No! > He dit que prou! Bummmm! Només recordo aquest breu diàleg entre el semàfor > i el meu cervell. Bé, almenys amb la part del meu cervell que menava el > cotxe allà on volia anar, que tampoc no me’n recordo” >

    Respon

Deixa un comentari

