EL RESSÒ D’UN PLOR

Sóc al llit, a punt de llevar-me, i sento un nen que arrenca a plorar al pis del costat. I automàticament, noto com se m’encongeix un budell. Plora amb tanta força que molesta. M’estressa. Sembla que sigui més a prop del que és, que no hi hagi parets, que no sigui fill d’un desconegut sinó meu. Aquest plor em sembla més proper que llunyà. Em llevo, i des del bany, encara el sento, i amb més força. Quina manera de bramar. Com ressona per tot arreu aquest gemec incansable. I quina vergonya d’edifici que no és capaç d’aïllar-me del soroll. Del fred. De la pena. El ressò d’aquest plor és ben meu aquest matí.

guille plorant

Deixa un comentari

