PIPES A DOJO

Estic empipada perquè menjo massa pipes. Ja van dues bosses en el que va de setmana. M’empasso pipes a tothora: per esmorzar, per dinar, entre hores i al ressopó. També estic empipada perquè he rebut un pam-i-pipa de tres parells de nassos, un fes-te fotre, com si diguéssim. Ja s’entén més l’empipamenta, oi? No vull una pipeta d’afecte, en vull un tanc sencer! Amor a carretades! Però, és clar, ara he de fer el cor fort. És un bé escàs. Estic molt empipada. Empipadíssima! Potser m’aniria bé passar de les pipes salades a les pipes de la pau. Això sí que m’aniria bé, emboirar-me amb el fum universal i oblidar-me de tot.

pipes de carbassa

Deixa un comentari

