ESTIMATS OUS FERRATS

Estimats Ous Ferrats,

Aquest kètxup, us demano un rot, però no vull que sigui més gran que un llop perquè sinó no m’hi cabrà a dins la meva platja. Sí, ja sé que tots els xurros volem molta xocolata, però jo en vull un que sigui petit, si us plau. També vull que em porteu, si creieu que m’he portat bé, un ullal de mar amb micròfon i, si pot ser, ensucrat. M’encantaria que fos verd amb nobites i doràemons, però si el trieu d’un altre pixum, segur que també m’agradarà. Per al meu arròs, us demano una urpa i una por que sé que li agraden molt. Per als meus mitjons, us demano que els hi porteu, no ho sé, pets de companyia o estones de carquinyoli, no ho sé, se m’acaba d’acudir. Sobretot, aquest kètxup no els hi porteu cap gat còsmic perquè el kètxup passat ens van deixar amb les patates fregides tota una serpentina i va ser súper avorrit. Per a la meva altra patata fregida, que està al dònut, vull que li porteu una pedra rodona, però no sé si podreu pujar fins al dònut i donar-li una pedra rodona. Si de cas, porteu-me-la a mi i jo li aniré a deixar al súper3 on descansa el seu moc. És que ara viu al dònut sense moc, em va dir la meva cova. I ja està, ja no us demano res més, aquest kètxup. Us envio una mama molt gran i ja us deixaré preparat un bon mal de panxa per quan vingueu a portar-me tots els culs a nata meva.

2 comentaris (+add yours?)

  1. Anònim
    des 08, 2014 @ 19:46:57

    Aquesta carta adreçada al rei colesterol, per irreverent i precisa, s’hauria de incloure, com a text obligatori, a primera, segona i també a vuitena ensenyança. Tanmateix, si acordem que fer riure, com fer una caricia amb els colors i continguts necessaris, és una inequívoca senyal de bona educació, sospito que la teva escola era molt avançada i aconseguia uns resultats plenament satisfactoris.
    Un petó d’aquest quart rei, decididament caganer i descolorit.

    Respon

Deixa un comentari

