FEBRE ALTA

Al vespre, em va tornar a pujar la febre, però després de tres dies, enlloc d’anar-me’n al llit, que era el que hagués hagut de fer, vaig quedar-me al sofà, amb el televisor engegat i el comandament enganxat al dit, a suar sota la manta. L’enrenou d’un tiroteig em van fer prémer el botó. Tic. Marmotes dormint. Tic. Corbates i calvícies. Tic. Gespa. Tic. Més gespa. Tic. Més gespa! Tiiiiiic. Finalment, al canal 19, va aparèixer una mena de dona que em va fer aixecar el dit. Em va semblar una fèmina apàtrida i esdrúixola. És a dir: ample, tetuda i amb un accent indefinit. Els seus aguts casposos eren carn televisiva i la seva pena, vomitiva. Feien venir salivera al presentador, la cresta engominada li trempava. No és txeu, el fill no és txeu, xisclava ella. Els peus no li tocaven a terra. Tenia uns ulls d’aigua remoguda i un mirall sense retorn. A l’home del micròfon li gotejaven els ullals i apropava el micròfon a un orangutan amb celles que s’anava posant blau. Pluf. Ens anirem menjant els uns als altres i, al final, no quedarà més que un mort de gana.

2 comentaris (+add yours?)

  1. Josep Vilaplana Martinez
    des 31, 2012 @ 18:42:07

    Valguem Déu quina febrada !!! Marmotes calves sobre la gespa entossudides en un tiroteig sense èpica en que la bala es declara en vaga de mort per tal de no travessar ni l’orantugan del presentador ni la fèmina blava i afamada.
    M’agradat molt i m’has fet riure amb molta tristesa.
    Com deia una amiga amb la que crec tenir un pont gran i silenciós de perfecte complicitat, no paris, Laura, no paris d’escriure que potser així podrem sortir, ni que sigui a estonetes, d’aquest restaurant de merda.
    Salut i alegria i molts, molts, petons i deliris dels bons…

    Respon

Deixa un comentari

